BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 16

Prejudis

Benda yang, amat mengujakan untuk dibuat. Baik, atau jahat, errr silap, buruk.

Semua orang ada mulut. Digunakan untuk tujuan baik, dan buruk. Jadi, aku ni, biasa sits on fences. Aku memang suka berada di tengah. Kalau kau nak tahu lah.

Tapi sebenarnya, duduk kat tengah ni, tak elok. Atau elok. Sebab bagi aku, duduk tengah is a win - win situation. Aku tak suka kalah. Sapa suka kalah kan?

Tapi kalau kalah, semat dalam hati, ini ujian. Hahaha. Pesanan khidmat masyarakat yang tak berapa nak lut tuu. Haih, aku benci lah kalau dah tak cukup tidur ni. Cranky.

Dan sebenarnya, banyak sifat yang tak elok aku ni. 

Jangan debat dengan aku kalau kau tak faham hakikat / fakta.

Biasakan pendapat kau di pancung  kalau kawan dengan aku. I stand on my rights.

Kalau tak kenal aku, jangan berani kau cakap aku sombong. Duduk semeja dengan aku, baru kau tahu aku macam mana.


Itu 3 perkara je dulu. Sekarang nak cakap pasal mulut.

Aku memang suka bercakap. Kadang kadang kawan kawan pelik kalau aku tak bersuara.Dan masa aku diam tu lah aku selalu kena bahan, dan menjadi kutukan orang ramai / kawan kawan.

So, biar aku diam je. 

Jangan bercakap dengan aku kalau kat tak faham faham fakta dan hakikat yang depan sepasang mata kau tu. Jangan jadi bodoh.

No comments: