BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 17

Melaka

Kerja yang tak pernah dibuat orang.

So, sebab aku taktidur lagi, dan sudah beberapa hari jugak tak cukup tidur. Aku bagi korang buat karang sendiri. Aku bagi isi isi penting je. Ok?

Kerja - Zhafri called - cadang lepak Bangsar - Syed Mughni.

Habis kerja - mintak Ayen hantar ke rumah Zhafri - sampai terus mandi - buat macam rumah sendiri - Andy called - Zhaf beritahu yang dia bawak kawan dia - iaitu aku.

Zhaf call Andy - tanya nak pergi mana - Andy tanya balik - duit ada berapa - RM 70 - dia cakap terus lepak Melaka lah - kami pun tunggu.

Andy sampai - jemput - lagi mahu tanya mau pergi mana - ingat nak pergi Melaka - dia cakap dia bergurau - siri sumpah menyumpah bermula - dia cakap lantak lah - ikut je.

Lepas periksa kereta - diharap semua ok - terus bertolak - sambil nyanyi lagu Incubus - ok aku tipu bab lagu Incubus tu.

Bergaduh dalam kereta sebab duit tol - Zhaf cakap RM 13 dari Bangi sampai Melaka - aku cakap RM 18 - Andy cakap RM 15 - aku dengan Andy tepuk dahi - sebab kalah - so korang tahu lah berapa jumlah tol.

Sampai Melaka - tiba tiba jumpa Syed - nasib baik tak lepak Bangsar - sebab dia takda kat sana - dia kat Melaka.

Lepak makan - lepak kat mana entah lagi - singgah sekolah sekolah yang ada kat Bandaraya Melaka - balik.

Perjalanan disingkatkan - aku sakit kepala - tidur - sedar sedar dah sampai tol Bangi - tiket hilang - kena saman - atau kakak tu lepas macam tu je - masih menjadi tanda tanya. =="

3 comments:

mewra said...

kenapa tak cakap turun melaka? haiyaya

Anonymous said...

hello uncle.gila apa datang pagi2 buta.memang qila blh kluar kan.

zotzawson said...

mewra, kalau cakap pun, u nak bentang karpet merah ke?

qila, memang. UNCLE KAN SELALU ANNOYING. haha