BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 26

Idea Bodoh

Macam ni lah kalau takdapat tidur.

Well, otak aku ni bernas. Banyak idea baik, dan bodoh juga turut serta. Sapa yang tak pernah bagi idea bodoh? Cakap sikit.

Ada beberapa mangsa yang aku telah, dimangsakan. Tak banyak, dua orang je aku rasa. Aku rasa lah. 

So sebab mereka pun agak GHOSTBIRD. Aku pun cakaplah..

"Hey, jom kita mogok!"

"Macam mana?"

"Berdiri depan rumah, buat battle stance, dan jerit, "Mengapa aku perlu mogok!?" ok? Jom jom"

"Bangang"

Itu dari mangsa pertama. Dari mangsa kedua.


"Hey, jom kita mogok!"

"Macam mana?"

"Berdiri depan rumah, buat battle stance, dan jerit, "Mengapa aku perlu mogok!?" ok? Jom jom"

"Ubi punya ami."

Ini je lah yang aku ingat. Yang lain aku tak ingat. Haih. So idea ni bodoh, memang, sangat. Kan kan?

1 comment:

farina said...

demmit! sy mcm knl mangsa pertama tu! demit demit!