BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 4

#6

Kan best kalau masa susah aku ada kawan kawan yang teman. Papa dah takda. Mama pulak, memang datang hari hari but she just can't keeps me company all the time.

Memang best kalau ada kawan kawan. Orang lain dalam wad ni, aku tengok, semua terminal macam aku je. Tapi aku pula yang paling bright kat sini. Yang lain macam dead-for-sure ones je. Aku pun termasuk lah tu.

Macam mana lah kan, kat sana nanti. Aku takut, sebab aku tak bersedia nak hadap semua ni. 

Dearest God, gives me strength, will power, and readiness. Forgive me for I have sinned.

2 comments:

Anonymous said...

wht do u mean by "Papa dah takda"??

zotzawson said...

this post is by Amilia ABdul Razak. It is in her diary. So saya post je apa yang ada. Tapi malas. :)