BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 11

Benda Yang Selalu Dibincang Bersama Kawan

Aku dengan kawan aku, Zhafri, memang ada macam 6th sense. Bukan band tu harap maklum.


Lepas aku habis kerja, aku pergi MidValley. orang tak berduit kan lepak The Gardens? Betul baru keluar stesen MidV, ada seorang kaputoe call.


Yea betul. Nama dia Zhafri. 


"Kau kat mana weyh?" dengan takda salam. Sangat rude.

"Aku baru sampai MidV ni. Kau kat mana pulak tiba tiba call aku ni?"

"Aku baru balik dari MidV lah."

"Oh, ingatkan kau ada kat sini." Aku memang selalu kena tipu dengan dia. Dan rakan rakan lain. Diktator.

"Kau ni memang bodoh lah, senang sangat percaya. Aku kat MidV lah ni."

"Lah, lain kali cakap lah siang siang." Penyataan membela diri.

"Aku tunggu depan kedai Quiksilver."


Lepas tu aku keluar tren tersenyum. Sial punya kawan. Lagu Thunderstruck berbunyi. Aku angkat, *maklumlah, orang takda kredit* 


"Kau kat mana?" Sekali lagi, takda salam.

"Aku lost weyh, excited sangat. Kau kat mana?"

"Kau tunggu kat centre court. Nanti aku jemput naik Evo 10." Ok aku tipu pasal  Evo 10 tu.

"Haaaa! Aku nampak kau!"


Maka berjumpalah sang kelebai bersama mak munah nya. Ok, bunyi sangat gay. SANGAT.


Jumpalah makhluk makhluk jenis pergi MidV tak bagitau. Contoh, Huzai, Akmal, Zhafri. Semua pussies, tak bagitau je. Ok tak, dieorang ada bagitau nak pergi Mid. Tapi dieorang tak bagitau dieorang tak balik lagi kat aku,


So salahkan mereka. Aku innocent.


Macam ni lah baru manusia. Kalau Melayu jangan cakaplah, lagi bangsat perangai dia. HAHA. Aku memang suka kutuk kutuk ni.


Aku macam biasalah, kalau dah lama tak jumpa member. Bising memanjang even penat tahap neraka punya diktator. Haihhhh.


So, diringkaskan. Huzaifah dan Akmal balik cepat sebab, well, tuntutan ibubapa. Aku dengan Zhafri menggunakan "kelonggaran" yang telah diberi oleh parents kami dengan sebaiknya.


That explains on why we almost missed the last train to Seremban from KL Central, and and, reached home by midnight.


p.s BonTon di Lot 10. Pergi MidValley mana sampai KL Central. So, mana kami pergi?


Chill di BonTon saja buuu. Hahaha. :)

No comments: