BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 4

Kan Aku Cakap, Takguna

Tak guna kau tuntut ilmu banyak banyak kalau kau takfaham, lagi elok kalau kau fahamkan satu ilmu yang kau belajar tu, then baru tuntut yang lain. Kan?

Aku rimas tengok kau tak betul je. Sepanjang masa. Lepas tu bising kat aku. Apa yang aku suruh kau taknak buat. Susah lah macam tu. Dan lagi menyusahkan hidup aku.

Manusia ni kalau nak senand, dia nak goyangkan kaki je dalam hidup dia. Dan kalau nak lagi power, dia tak buat apa apa. Malas. Macam aku.

Manusia, biasalah. Susah nak bersyukur. Lagi lagi yang tak percaya tuhan. Lagi. Susah. Dekat. Sana. Nanti.

Bukan aku yang cakap Makhluk mulia yang cakap. Aku ni tak mulia sangat. Mulia pun sebab ada makhluk mulia. 

Aku memang takdapat nak letak nama makhluk yang mulia tu sebab hak dan batil tak boleh dicampur adukkan. Siapa cakap boleh? Bagitahu aku. Meh sini aku piat telinga sampai putus.

Hari ni, aku rasa taknak buat apa apa. Nak duduk diam. Sampai kena bising. Haha. 


Best kan? Please say yes, please.



No comments: