BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 8

Perempuan Yang Aku Adore - Fynn Jamal

Aku taktau serba serbi dia. Aku taktau apa apa pun pasal dia. Yang aku tau, lagu dia semua aku tak boring dengar. Sarat. Pehh.

Dan aku baru je adore dia 3 jam yang lepas. Radikal. Bukan, lagu tu kena dengan emosi aku masa tu. HAHA. Ayat cibai. Ok dah. Anyway, kepada Fynn Jamal, tolong jangan berhenti menulis lagu. Tolong sangat sangat. Yea? Saya akan adore awak sampai bila bila. Ok, obviously tu tak betul.


SELAGI AWAK TAK BERHENTI MENULIS LAGU.
I WILL ADORE U.

Guys, check out links on the sidebar. There u guys will find both of Fynn Jamal's links.


Nampak betul istimewa Fynn Jamal ni sebab link dia sorang je dah ada dua. HAHA. Anything for the one I adore lah. Jealous much?

Oh yeah, aku dah update links kat sidebar tu. Dan aku perasan most of the links are women blog. Oh my. Mana kawan kawan aku yang hebat dalam penulisan. Eh, silap. Yang KONON HEBAT DALAM PENULISAN?

Lupa pula, korang tak minat blogging ni. Ada sesetengah je lah yang minat pun, dan aku salute siapa siapa kawan aku yang ada blog. Well done guys! Yang takda, lantak pi lah.

Aku terima banyak tohmahan masa buat blog ni. Tuhan je tau hati sakit tak sakit, telinga panas tak panas, perut lapar tak lapar.

Eh, tu takda. Aku sekarang lapar. HAHA. Btw, memang aku tempuh banyak dugaan jugalah buat benda ni. Orang kata tak profit lah. Itulah, inilah.

But here's the fact, aku lagi suka menghadap blog sebab blog buat aku gembira daripada menghadap kau semua buat aku depressed. I will make my blog profitable, one fine day. And profit tu sebenarnya merangkumi banyak benda.

Korang yang minda ke belakang je tak faham faham pemikiran ni.

2 comments:

Anonymous said...

betul2..miss blogging.huu sedih :(
kawan yang kata awak kaki kencing.HAHAHAHA

zotzawson said...

nasib baik takda W. HAHA