BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 1

Ah! Fuck That Shit!

Sorrylah kalau aku takda masa kau jatuh. Aku mintak maaf banyak sangat sangat yang tak terhingga sebab sanggup tinggalkan kau. Sorry blog.

Aku dah berubah. Aku pentingkan diri sendiri dan yang paling penting, AKU MALAS. Malas lah nak dengar orang cakap..


"Weyh, pergi belajar lah!"

"SPM dekatlah, kau ni tak pergi belajar ke?"

"Jangan nak buat cara Form 4 sangatlah kan" Hazim cakap, aku malas nak dengar.


Nak tahu kenapa dieorang semua cakap macam ni? Sebab dieorang takpernah nak nampak aku belajar. Takpernah. Dalam kelas aku tidur, luar kelas aku gelak gelak, kat kedai aku kerja. Ni yang dieorang selalu nampak.

Kat dalam bilik aku selalu bagi makan kat otak aku. Korang tau ke bahawa otak burung unta lebih kecil dari matanya? Eh, tu aku dapat dari Astro. Dan sebenarnya rumah aku takda televisyen.

Yang ada hanya komputer, drum angin, buku, buku, buku, dan mungkin juga buku lagi kalau korang tak percaya. Kan?

Bila aku puas menelaah, aku akan buat pose macam ni.


Aku takpernah buat muka baik kat sekolah.

Atau pun lepas puas main drum main. Apa tu drum angin? Korang taktau? Apa yang korang belajar kat sekolah? Drum angin pun taktau. Budak zaman sekarang imaginasi sangatlah kurang kerana mereka telah di"brainwash" oleh satu kotak jahat dipanggil TELEVISYEN.

Korang yang ada TV kat rumah, sorry. Aku tak terniat pun nak tegur. Pecahkan je kotak hitam, kelabu, perak, emas korang tu. Banyak anasir anasir jahat yang telah mematikan sel sel otak korang. Aku serius.

Sebenarnya ni dah lari dari post title, tapi takpa janji ada isi. Yeah!

2 comments:

Anonymous said...

saya syaithon nak buat kacau

zotzawson said...

syaithon berasal dari mana?