BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 7

Macam Bangang, Eh Bukan Macam Tapi Memang Bangang


Entah macam mana cerita bermula bila aku mula melayan sorang budak yang aku approve kat Facebook. Dan aku dengan sepenuh hati, aku mengucapkan rasa kesal aku kerana pergi approve si bangang ni.

Bila aku approve je, dia konon mula start berbual lah, so aku yang dengan niat yang ikhlas pun layanlah, KEJAP.

Dia pergi wall dengan aku.


"Hyew! uat apew jew mlm butew ni?"


Aku dengan tak semena mena, remove post dan pergi offline. Layan StareDad comics lagi best. Link ada kat bawah. Ni adalah sikit on how that comics look like and you can imagine how humorous he is.



Ada sehari masa aku tengah taksihat, layan benda ni, memang kering aku tak gusi lah kan. Eh, gusi aku tak kering lah kan. Silap disitu tapi takpa, malas nak betulkan.

Lain kali lah aku letak link. Server macam haram je down dia. Tengok korup tak korup dunia sekarang. Server pun nak emo emo =='' haish.

2 comments:

Ayu said...

awuck niw combong lew -__-

and baideweh , comic tu memang hilarious :D

zotzawson said...

haha. it's "arwuck" lah. HAHA. yeah