BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 9

#2 And #3 And #4

#1

Dairi, aku rasa hari ni adalah hari yang paling buruk dalam hidup aku. Papa dah takda. Dia takkan datang balik. Aku takboleh berhenti menangis. Dan aku rasa takda siapa pun dapat tenangkan aku lagi. Kenapa Papa mesti pergi? Aku yang sakit. Aku. Bukan dia. 



The next day (ni aku gabungkan sebab aku malas)

#2

The funeral was successful. Aku takdapat pergi. Aku takut. Aku takut tengok liang lahad yang aku kena masuk nanti. Aku tertangkap kat satu figure yang familiar. AMI!

Dia ada? Aku pernah jumpa dia sekali je. Tapi kenapa dia ada?


After keluar (kan aku cakap aku malas so aku gabungkan sekali tiga)

#3

Tak sangka langkah aku untuk ajak dia keluar membuahkan hasil. Taktau pulak dia ni periang. Aku tengok muka dia dark and sorrow je. Macam banyak je masalah. Mungkin tu yang orang cakap "Don't judge the book by its cover".

Haih dairi, dia memang orang yang boleh diajak berbual lah. Kawan kawan aku semua entah kemana. Waktu tak macam ni diaorang ada, kena waktu macam ni, takda pulak.

Btw, today was fun. At least takdalah aku nak mourning berkurung dalam bilik. Thanks Ami!

No comments: