BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 16

Perangai Tak "Senohon" #1

tengok aku buat kerja tak "senohon" Muhd Ifwat Ibrahim dengan Dinni Aneesa Zakaria jangan nak berdating sangat lah pagi pagi buta macam ni. HAHA. *aku masuk air guys. sorry
31 minutes ago ·  · 

    • Dinni Aneesa Zakaria we zot cari pasal pulak. sekeh janggut kang!
      30 minutes ago · 

    • Zahid Jazman eh ada janggut eh? jap check. HAHA ifwat mana?
      29 minutes ago · 

    • Dinni Aneesa Zakaria mana la tahu. dia dah off kan rasanya?
      29 minutes ago · 

    • Muhd Ifwat Ibrahim aishhh...ak disin! ko pahaL!!!! nak gado ? ak call dak pizza jap..HAHA
      28 minutes ago · 

    • Zahid Jazman aku tengok online je dia kat sini. SEE. DIA DAH KOMEN KOMEN
      28 minutes ago · 

    • Dinni Aneesa Zakaria hahaha. kau pergi tido la zot.
      27 minutes ago · 

    • Muhd Ifwat Ibrahim shuhhhh....study lagi bagos la weyh
      27 minutes ago · 

    • Zahid Jazman takboleh lah kakak. air banyak betakung lagi kat kepala. tumpah karang satu hal.
      27 minutes ago · 

    • Muhd Ifwat Ibrahim tumpah isi balek..
      26 minutes ago · 

    • Zahid Jazman amik masa. leceh. iwat. aku sdang ni aku sedang.
      25 minutes ago · 

    • Muhd Ifwat Ibrahim sedang opah ko! asek onn jehh..
      25 minutes ago · 

    • Zahid Jazman kau taktau berapa juta tab aku bukak kat PC ni KONON study. menjadi jugak weyh. nak try?
      24 minutes ago · 

No comments: