BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 3

Followers Anon

To be frank, most of my anon followers are actually male.

BUMMER!

Kan? Ni yang aku boleh agaklah kot. Zhafri dan juga Nabil, kawan aku yang tak seberapa nak banyak post dia tapi mereka cool. HAHA. Jangan marah kawan. Aku yang patut marah sebab korang tak jadi nak buat study group kat seafood. So malam tu aku pergi party.

Pelik kan kenapa tiba tiba followers ramai lelaki? Aku bukan pervert tapi aku pentingkan perempuan lebih daripada lelaki tapi kurag daripada diri aku sendiri. Cool?


And parti tu pergi discreetly lah tapi. :) Three cheers for me! And none for them. Woohoo! *Sorry lah terteruja lebih.


Kemungkinan besar sebab kakak saya dah faham walaupun sedikit tapi boleh lah. Objektif saya sudah tercapai. :)

p.s.p.s Nabil, aku takda link kau. Mana?

No comments: