BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 16

Perangai Tak "Senohon" #2

benda yang lagi tak "senohon" aku nak buat study group sorang sorang macam cousin aku Nurnailah Orange. Okay?
27 minutes ago ·  · 

    • Osei Dreak cun melucun .. goodluck for spm bro ..
      25 minutes ago · 

    • Zahid Jazman haha. thanks wave 125. KAU LAGI SETAHUN. haha
      25 minutes ago · 

    • Osei Dreak kau jangan nak mengejek sangat lar ..
      24 minutes ago · 

    • Zahid Jazman HAHA. mana ada aku merepek weyh. FAKTA NI! HAHA
      23 minutes ago · 

    • Osei Dreak hahahaha .. goodluck bro .. do the best ..
      22 minutes ago · 

    • Zahid Jazman ok bro thanks. aku pun akan doakan kau. TAHUN DEPAN. ok ok serious. =="
      22 minutes ago · 

    • Osei Dreak perghhhhhhh ... panas bro .. hahaha
      21 minutes ago · 

    • Zahid Jazman haha. takdalah. aku gurau je. tapi memang lah aku akan doakan ka. ok? HAHA
      21 minutes ago · 

    • Osei Dreak okey .. haha
      20 minutes ago · 

No comments: