BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 15

Kisahnya Macam Ni. Aku Benci Annual Dinner

Pertama sekali aku nak cakap, widget jerit aku dipenuhi dengan benda benda bodoh yang Zhaf post. Aku adalah sedikit takpuas hati tapi biarkan je lah. HAHA. Zhafri, make sure kau semak kat sini je dan jangan pergi blog orang lain pakai link aku.

Malu aku. Habis. Orang ingat aku ni stalker. Sibet.

Ok ok, berbalik kepada tajuk diatas. Kenapa aku benci annual dinner? Sebabnya satu je. Aku taksuka benda yang flashy flashy ni. Baik mamat kaa minah kaa. Aku lebih suka status "under the radar". Jangan jadikan Y tajuk jika takboleh cari..

Eh, tu addmaths.

Jangan jadikan diri kau tajuk kalau kau memang takboleh nak kendalikan diri sendiri. Jangan jadikan diri kau sebagai "center of attention" kalau perangai kau macam cibai.
I'm not talking to anyone literally. Ada siri bercakap dengan diri sendiri. Sesungguhnya tak cool kadang kadang.

No comments: