BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 4

Tak Senang Pun

Nah, just another crappy post.

By the way, please keep in mind, i bite. Ok just kidding. Haha. Currently listening to The Scientist by Coldplay. It's a nice song. Just nice.

Haa, sehari sebelum TRIAL EXAMINATION ICT, aku pergi swimming. Baik punya waa cakap luu! Kenal kenal dengan brother brother swimmer yang kadang kadang tu kalah lumba swimming dengan aku *taktipu* dan cuci mata dengan amoi lawa, atau orang asing yang saja melepak nak "tanned" kan kulit dieorang.

Four minutes being submerged under water, menyedarkan yang aku memang dah semput. Cibai kia. Tapi semput semput pun boleh menang juga, apa cerita abang? Main tipu tolak kepala memang tak beretika. Yea, nampak macam orang yang bertamadun. Pakai barangan yang berlabel, konon.

Tapi masa berlawan, semua konon nak jaga reputasi rekod berenang mereka. Akhirnya, orang luar jugak yang tundukkan mereka, dengan ketinggian hanya 168 sentimeter. Yea aku tau, aku pendek. Jangan banyak tanya, diamkan sahaja.




Kan aku dah cakap aku pendek.

Lainlah kalau korang ni kapitalis yang kerjanya hanya mahu menindas orang yang lemah dan tak bermaya seperti aku. Dan yea juga, aku lemah. Tak melawan dan jugak seorang yang pasif jika tak kena dengan orangnya. Yang merupakan jarang sekali untuk berlaku tapi, boleh jadi, kan?

oh yea, lupa nak bagitau, aku swimming kat sini, terbaik waa cakap sama luu!




satu satunya tempat yang korang boleh pergi mandi free. Yang korang perlu bayar ada lah duti hiburan, pakaian dan makanan. Ok, aku bergurau je. Yang korang kena bayar, duit parking kalau bawak kereta, dan duit tol. Yang lain F.O.C. Serious. Tata.

No comments: