BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 5

HA-HA-HA-HA-HALUSINASI

Langkah berjaga jaga. Berjalan seperti anjing yang dah tak bermaya untuk hidup. Langkah masuk ke hospital disusun kerana takut terpijak tikus. Eh, ada tikus kat hospital? takda.


Tikus mana yang aku nampak ni? Halusinasi semata mata? Yeah mungkin. Maybe apa yang aku nampak tadi lipas? Tak? Weyh aku mintak jawapan korang ni. Siot lah. HAHA.

Ok ok, bercakap tentang halusinasi. I experienced it for a long time i think. Pernah nampak slippers dancing waltz? or tango? I'm not sure whether it is waltz or tango. Maybe, it's nitrogen narcosis?



"Kepala hotak kau. Kau ada pergi dive mana mana ke?"
"Aku pelajar laa, mana ada masa nak dive dive ni"
"Dah tu yang kau pergi bantai NITROGEN NARCOSIS tu untuk apa?"
"Lah, saja saja, takboleh?"


Kadang kadang gurauan aku sangat kasar, dan tak boleh diterima ramai, tengok masa makan tadi pun dah tau dah. Masa tu makan dengan Zhafri, atau nama gangsternya F. Just F. Dengan makhluk comel bernama Kamilia, kakaknya.



"Apa ni kak?" *tanya F sambil tunjuk tunjuk bekas makanan yang baru datang dari kedai.
"Akak order mihun bandung, kau jangan nak sibuk sibuk, dah ada nasi tu makanlah"
"Laa, *muka muka* yelah, orang tak sibuk lah"


Ohyea, aku takda dalam conversation ni, at least not yet. So aku dengan F pun mula makan dengan lahapnya, lepas tu kakak tiba tiba cakap.



"Eh, banyak ni. Zhafri, kamu habiskanlah yang lebih lebih ni, tau?"

"OK!" jawab kami serentak, even dia cakap kat F je tapi aku tetap mau sibuk. dan masa makan tu. Zhafri cakap.

"This is very delicacies!"


Saja nak kutuk orang yang English power sampai orang lain tak faham masa dia bercakap. Yea, aku pernah jumpa orang macam tu, nama dia QiQi. Ayat yang menunjukkan dia tau bahasa English tinggi adalah "I know i deleted me in your heart already"

Fucked up peoples said fucked up things, we cannot blame them entirely.

Ok berbalik kepada cerita makan. Masa F cakap macam tu, kakak nak tergelak, aku pulak, pandang F dengan cara yang menyeramkan. Then aku cakap, konon nak berlawak samalah.

"This is very Tenacious D!"

Kakak dengan F dah pandang aku serentak dengan muka macam ni  
-__________________-"


Dalam hati aku, "Am I too fucked up today to say shits like this?"

No comments: