BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 16

Penuh Dengan Tahi.


Ok, sebenarnya aku nak bagi tahu korang korang semua yang pioneers hebat aku, *link ada kat sidebar* iaitu Aqeel Iqbal dan juga Hazim Ariff dah mula menunjukkan langkah ke arah inovasi.


Mereka yang INNOVATED terlampau ni telah mengemukakan idea untuk buat satu komuniti blog yang amat terbuka kepada rakan rakan yang mahu buat JOINT VENTURE. Mereka hebat. Aku tahu. Amat hebat. Sepuluh markah kepada setiap satu.


Nama blog tu, Full Of Shit. Klik sini. Ok, kalau berminat nak join, bagi tahu aku, or Aqeel, or Hazim. Sebab kami admin. Dan kami sahaja yang boleh invite orang. HAHA *gelak jahat*


By the way, ni semua idea si dia ni.




Dengan dia ni, kot lah.



Haa, gaduh lah korang berdua. HAHA. p.s aku bukan batu api. Aku SHITHEADS!

4 comments:

FOS said...

HAHAHAHA hazim sebenarnya nak buat fan page untuk blog dia. tapi aku rasa tak cool untuk dia ada fan page.. dengan idea yang bernas aku ajak dia kongsi blog HAHA

zotzawson said...

haha. dia memang. smua nak bolot. TAMAK PUNYA MELAYU. HAHA

Anna said...

lahh , korg ke admin FOS tuu ? haha xD Aqeel niy ade je idea bernas die. hahaha.

zotzawson said...

yea kami yang handsome :DD