BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 11

Macam Mana Nak Menang Kereta?

MUKADIMAH

Minta maaf banyak banyak kalau ejaan yang salah dan juga bahasa yang kasar. Aku akan cuba tahan diri daripada menggunakan bahasa yang kasar. Ayat macam cibai kan?


Maaf, aku dah kalah dan memang tak boleh tahan.


Berbalik kepada tajuk, macam mana nak menang kereta kalau korang masih lagi seorang pelajar? Tak mustahil. Aku dah buat kot. tak percaya? Ada bukti. *Melambai lambai tangan macam suruh orang masuk*



Kau tengok kereta apa yang aku menang. HONDA CIVIC weyh. Memang agak berjaya sebagai seorang pelajar yang belum habis SPM dan nakal, tak lupa jugak, JAHAT. Sorry CAPS LOCK. Aku teruja.


Teruja sampai ada orang jadi CHEERLEADERS untuk aku!. Yeah. Tapi...




Lelaki lah pulak kan. Tak berapa nak cheers lah. Lahanat. Tapi o, janji ada. Haha

ISI

Persoalannya, macam mana nak menang kereta? Ok aku akan bagi tau kalau korang follow je. HAHAHA. Aku gurau je. Takpayah follow pun takpa, janji korang akan tersenyum bila baca post dalam blog aku ni. :))


Aku tau ayat tu lah yang paling CIBAI.


Ok ok, dah. Macam mana? Nak menang kereta? Nak tahu? Aku akan bagi tahu kat mana korang nak carik rahsia tu.


SILA BACA POST DIBAWAH. ITULAH DIA RAHSIA MACAM MANA NAK MENANG KERETA.


Dan kalau korang perasan, takda PENUTUP kan? Cariklah sendiri jugak. HAHA

2 comments:

Aqeel said...

ni misteri kasi detective conan pun mau merapu 4 episode nak habis haha

zotzawson said...

kan? baru lah ada thrill. HAHA