BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 4

Refrain.

Hey Jude, refrain, you carry the world upon your shoulder.

A radical post that resembles me with everything around me. I got many people around me, some are bad, some are good. Some are just to fucked up to say. Haha. Just kidding. I have known many people, until now.

U see, being an anti social, selfish person gives you quite an advantage for you to move on with your life and forget everybody else. And I said everybody else CLEARLY.

Diambil dari abang afiq siddharta, *link on the side bar* "Jatuh bangun orang lain aku sibukkan. Nak tunjuk pandai. Diri aku sendiri, hati aku, semuanya tak terjaga."

Kenapa kita nak sibukkan diri kita dengan masalah orang? Yea, benda yang terjadi kat abang afiq pun terjadi kat aku jugak. Apa yang dia cakap tak salah, ada faktanya. In the end, kita jugak yang merana sebab bila benda jadi kat kita balik, kita takkan jumpa orang yang macam kita. Fucked up.

I mean, bila kita tengok, dapat tahu dan tolong selesaikan masalah orang lain, kita bersusah payah nak bantu. Tapi, masa kita susah, kita takkan, atau kata lain, tersangatlah jarang nak jumpa orang yang nak bagi sokongan kat kita. Kan? Way too fucked up.

Aku ni bukan baik sangat pun. And the quotes "What goes around comes around" takboleh nak diaplikasikan dalam situasi macam ni. Orang orang fucked up ni pun nak jugak peluang kedua, aku dah dapat.


Itu cerita lain. Btw, credits to Abg Afiq with his beautiful thoughts.

No comments: