BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 4

(Sponsored Post) Bapa Saya

Oh ini post disponsor oleh my Abah Cyg. Haha.

Ok guys, aku taktau apa yang nak disampaikan. Ini yang telah diberitahu oleh beliau.



"Kepada sesiapa yang ingin menjual emas, sila berjumpa atau hubungi saya (Jazman Yahya) atau anak saya yang nakal tahap tak boleh nak ikut punya (Zahid Jazman)


Koperasi Teras Semenyih ingin membeli emas daripada anda. Emas akan dibeli dengan harga pasaran terkini."


Ok itu je. Yang bahagian "nakal tahap tak boleh nak ikut punya" tu aku tambah tambah sedikit perasa. Yang tak sedap tu.


So ini contact number MyAbahCyg : 017-3693809 (Mr. Jazman bin Yahya)


Dan ini Zahid Jazman, which is me : 017-2115819 (Zahid Jazman) (Zahid Jazman) (Zahid Jazman)


Sponsored by, errr, Captain Awesome - est. :)

4 comments:

Aqeel said...

pehh patutla ada glow glow kat muka kau. business baru !

zotzawson said...

Haha. Ayah aku lah. Nak tolong koperasi.

Anonymous said...

waa. nak kacau ah num tu, HAHAHA

zotzawson said...

Cubalah cuba. Cubaan anda membawa padah. Haha. Hey, siap tak reply mesej uncle semalam. Siot je.