BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 27

Entri Melaka.

Ok, semalam aku pergi Melaka, kononnya nak tolong cousin aku naik kapal, tapi, seperti biasa, dia tak bagi, so aku jalan jalan lah dengan abang aku dan Zhafri.


Plan nak melawat lah, dan aku pulak memang pandai lupa bagitau sapa sapa yang aku pergi Melaka. Mula mula nak pergi jumpa Cik Mewraa Supermanis, pergi tempat kerja dia, kawan dia cakap dia amik cuti hari tu. Yes, I'm talking about a bad timing. Haha


Lepas tu pergi sekolah St. David, Zhafri nak amik buku rekod dia. Dan jumpa, Putri tak silap aku. Sapa sapa je lah kan. Dan dua dua takda. Buku rekod lesap, dan tak jumpa Putri.


Masa takda kerja tuu, tibatiba rasa nak kacau seorang pekerja Madam Kings. Haha. So kkami pun pergi Madam Kings. Jumpa lah 2 orang pekerja yang sangat tidak berdisiplin kerana melayan karenah kami bertiga. Haha. Yeah, orang tu adalah AqilienGendut dan pakwenya Aniff. 


Haha. Aniff boleh tahan sporting tapi dia nervous jumpa aku. Aku takfaham kenapa. 


Masa lepak kat DP, kiteorang dapat tengok drama Sembilu Melaka. Haha. Nanti aku cerita macam mana jalan ceritanya.


Minta maaf kepada orang Melaka sebab aku agak kurang ajar. Sebab masa mula mula sampai Melaka, aku jerit, "Melaka bau lipas!" Sorry.


Lain kali kalau aku pergi Melaka aku inform awal awal ok? Qila, pendek sudah kamu yea. Hahaha. :p

No comments: