BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 3

Memancing Si Pacu, dan Nyaris Kehilang Sepatu Separtan

Ok, this just in. Ceh macam pemberita lah pulak kan kau ni zot. Bagus bagus. Up-to-date punya orang.

Up-to-date? Aku ni agak kuno sebenarnya. Sangat, yang sangat tu. Entah, kadang kadang pun aku taktahu apa yang aku cakapkan ni.

So hari ni, seperti yang dijanjikan kepada kami, oleh Abang Bob The Builder, dia akan membawa kami pergi memancing di tempat yang eksklusif. Eksklusif lah sangat, tapi memang eksklusif jugaklah. Shades banyak.

Diringkaskan, Abang Bob The Builder dapat 2 ekor ikan Pacu yang berat dia, average dalam 3kg kot. Macam tu lah.



Mr. Bob The Builder. Suara kuat.
Zidane Semenyih. Bakal beraksi untuk AirAsia Selasa ni. Taktipu.


Jadi, masa meraikan benda benda tak senohon, aku dengan si Zhaf main bola. Ok tipu, MAIN REBUT BATU MACAM MAIN BOLA TU.

Nak dijadikan cerita ni lebih menarik, aku sepak batu tu jauh jauh, dan Sepatu Separtan aku pun membuntuti batu tu.

Inilah konklusinya,

Seluar baggy ok, bukan londeh.


Sepatu Separtan aku yang malang.

No comments: