BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 17

Kampung

So, recent trip back to kampung was outrageous. Period.


After I decided to quit my job. For real. A trip balik kampung means no harm. I bet. I just went through 2 sleepless night. Yes, 2 of them.


Maintaining 120km/h saves me 30minutes. Or less. I guess. 


Dah puas aku bercakap, tiba tiba rasa susah nak converse and talk and type in English. Rojak rojak boleh lah kot.


Sampai kampung pada pukul 10 malam. Aku sedut udara luar. Udara bendang yang aku rindu selama ni. Puas. Dah puas melegakan otot otot yang tak rehat selama dua hari, aku keluarkan kotak hitam-hijau dari poket aku.


Bakar. Sedut. Hembus. Puas. Seharian aku tak hisap dadah. Dapat call dari Amir. Dia suruh aku datang kerja esok. Talian dimatikan selepas aku menyumpah seranah perangai dia yang sangat tak semenggah.


Aku pergi ke bangku kat tepi bendang tu. Cantik. Angin malam ni seronok untuk memancing. Tapi sikap aku yang malas nak cari katak, mematikan niat aku untuk memancing.


Kampung aku best. Sangat best. Cuma aku je kadang kadang malas nak keluar. Ok aku keluar pun sebab merokok. Sambil menikmati pemandangan lah. Rugi takda kamera. Boleh buat portfolio kampung.


Aku takdapat nak upload sebab internet agak "LAJU".


Click this link untuk tengok gambar gambar aku di kampung. :)


Jadi, kampung aku best. Kampung korang macam mana? Feel free to share OK? :DD

No comments: