BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 9

Peneman Dikala Sunyi. Sungguh Gay Bunyinya.

Aku kalau nak jiwang karat ni, sebenarnya tak berapa nak berkarat lah. Lagi lagi kat tempat awam macam BLOGGER KESAYANGAN aku ni. Lagilahhhhhhhhh.


Jadi special thanks to...


Ina Suka Tidur Masa Gelak :p Dia lah yang aku suka kacau dan yang agak dekat dengan aku. Ina, nak dengar satu cerita? Pada satu hari, hari tu hujan, ami pun terkena hujan. Lepas tu, *Ina sambung boleh?* Hahaha.


My Teddy Aqila Gemok Perasan Kiut sebab she mentioned me dalam post dia. Rasa terharu sampai nak tampar tampar pipi sendiri. ==" I'm so lame it hurts. Dan dia pergi Singapura tak ajak. Bertuah punya budakkkk.


My Sis Diana Yang Kurus Tapi, Agak Agak Masih Boleh Panggil Dia Gemok Tak? Link paling panjang. Aku tahu. She talks a lot about living a great life. And she gives me the idea to nurture my optimism. Diana, I agak lama dah tak online so posts u sebelum ni I kena KADHO baca lah yea? Please say no. ==" Ok jk. :)


Yuyu Asparagus Merah dia ni pulak, orang yang aku salurkan lawak lawak aku yang agak susah nak faham, tapi yang aku suka, dia tergelak. Maknanya dia faham. Bagus. Ayu cemerlang. Haha. Sharpen your mind kid, banyak lagi lawak yang kurang difahami orang. :)


Kakak Biba *Takboleh sebut 'h', Nanti Kena Bayar* Aku trauma sikit dengan kakak aku sorang ni. Hari tu aku ada mesej kat dia cakap "Kakak Bibahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" *Ni contoh ok? Jangan kira* :p Lepas tu dengan takda perasaan, dia cakap, "Satu 'h' saru ringgit"

Aku rasa dalam dompet aku adalah dalam 5 - 6 ringgit. Hutang boleh tak kakak? Hihihi. :D Aku suka writings dia, to be honest and frank. Sangat unik. Keep it up kakak. :)



Jadi ini sahaja bahagian perempuan. And here is the gents, ladies. *korang jangan tersinggung, aku memang suka ayat "ladies first" ni.



THE GUYS.


Zahir Power Libas Sagat Lutut aku baca blog dia ni, memang banyak idea gila yang masuk. Setakat ni lawak dia memang takpayah nak di improvise. Tepu, informatif, kelakar. Tu je. Selama aku hidup, gusi aku tak pernah sebasah ini bila aku baca blog dia.


Aqeel Bajet Jutawan Peniaga Air Berfrancais dia ni junior aku. Dan baru sahaja kalah dalam pertarungan antara aku dan dia kerana berebut Zooey. Dia sangat gila. Nak bukti? Tengok URL dia lah.


Detektif Sastera Hadi brother ni sangat, power, dalam menulis sampaikan aku, yang tak pernah jatuh kerusi sebab gelak, terjatuh. Kalau nak tahu, aku lah pemegang rekod dunia "penahan gelak atas kerusi" paling lama. Tapi trofi aku ditarik balik, sebab aku gelak dan terjatuh dari kerusi. 


Elmi Elmo *Sepertimana Yang Disukai Beliau* dia ni seangkatan dengan Afiq Siddhartha rasanya. Writings dia best. Aku suka. Each and everyone of us is unique in a way. And Elmi ada cara yang tersendiri untuk bercerita. Salute bro. :)

Btw, aku dah hilang link Afiq, someone please help me get it back.


Afiq supposed to be the first one sebab aku rasa, dia lah blogger lelaki pertama yang aku follow. His writings, takpayah cakap. Aku salute tinggi.


Ini je kot. Btw aku suka semua orang yang aku follow tapi, kadang kadang tu, ada jugak blog yang dah tak wujud. Sayang gila wehhh. 


Good Morning everyone. Especially both of you. :D Yang masuk dua beradik dalam blog ni. Haha


4 comments:

Diana said...

Ahhh siapa yg nak panggil saya gemuk tu?meh nak cairkan telinga! :P

zotzawson said...

Kita sediakan telinga untuk kamu cairkan. :p

Ayu said...

Wow. I dah nangis guling-guling ni. Nama i masuk blog u ah gilaaaaaaaaaaahhhh :')

p/s: hadiah i jangan lupa :D

zotzawson said...

Ayu, patut u kena bagi komisen kat i. Haha.

Eh, lama lagilahhhhh. Tunggu je lah isnin nanti. Hahaha