BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 18

So Here's A Thing *Entry Marah*

Bullshit , does happens sometimes. But to me, bullshit happens all the time. And who cares, right? Biarlah benda buruk jadi kat aku.


Aku bukan cakap besaq. Aku bukan orang yang suka tanggung semua benda sendiri - sendiri. Tapi aku nak buat macam mana kan? Kalau aku tak tanggung sendiri, siapa yang nak tanggungkan, betul? Jangan cakap salah.


Sebab kalau kau sendiri takda usaha nak baikkan diri kau nak ubahkan diri kau, siapa lagi yang boleh? All you need is a support system, to help you, to remind you that you have to change, not immediately, not eventually, but in time.


People said, it is better late than never. Tapi orang yang lambat tergolong dalam kalangan orang orang yang rugi. Memang kalau aku tanya siapa yang nak jadi baik, tak semua yang angkat tangan.


Tapi siapa nak jadi orang yang rugi? Orang berniaga pun nak untung. Kan? Tell me, siapa yang nak rugi.


Jadi, aku dah nekad nak ambil keputusan SPM aku esok. Atau hari ini. Pagi nanti. Iyea, dalam blog ni dah banyak kali aku beritahu, aku masih belum ambil aku punya keputusan SPM.


Sebab banyak sangat kerja, konon, dan malas nak ambil. Sebab malas? Jangan tanya. Aku boleh bagi seribu sebab. Dengan jawapan yang sama. Malas.

No comments: