BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 18

Majlis Isfakhairizat / Saidatul Adawiyah Dengan Majlis Khatam Adik Adik

 Orang putih kata "OTW"


 "Acik, gelilah. Ijat dah nak kahwin ni"

"Eh, masa macam ni lah yang nak bermanja manja dengan anak buah."


 "Turutkan je lah apa yang dia cakap. Betul jugak, ye dak?" HAHAHA.


It's time people. Hey ho, let's go!


Ini lah bride nya. I mean pengantin perempuan.  

 Ini pula bridegroom. Pengantin lelaki. Kalau tak faham lah. haha


 Kandid. Biasalah tuu. :DD


Perut aku berbunyi tengok benda ni je. Hampeh.





Family <3 *Biar nampak gedik sikit. I heart my family strong strong tauu!*
Teka abah saya umur berapa. :) 


"Kamen Rider datang dari Tanah Jawa" orang ni cakap.

Then, it's time for the kanak kanak Khatam Al-Quran lah. 







From left, Fahrur Razi Jazman, Abdullah Adham Jazman, Muhammad Naeem Jazman :) 


Sila maklum bahawa beliau bukanlah kanak kanak. Itulah abah saya. :DD  


"Mr. Macho Man datang dari Sekinchan pula." 

Dia bermonolog positif. HAHA.

Nak tengok gambar aku pakai jubah? Silakan. 


MESTILAH GAMBAR AKU YANG PALING BESAR SEKALI JE PUNNNNN.

No comments: