BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 18

It Got Me Thinking

Macam mana aku boleh "catch-up" post aku yang tertinggal? Before this rasa macam 7 post je on January.

Aku over excited? Atau dah gila? Atau, idea ni memang melimpah limpah? Atau, dah gila? U be the judge. Dalam satu hari boleh post, emm, 7 entry, Merepek boleh lah kan? Haih. I'M SO LAME IT HURTS.

Biar je lah aku berfikir sebentar. Memang lah sebentar. Lama lama takboleh.Nanti nak pergi kerja. Habis. Tertidur dalam train alamatnya, samapi ke Rawang lah aku. I'M SO LAME IT HURTS.

Biar lah aku berhenti seketika dan berfikir sebentar.


Like I said, I'M SO LAME IT HURTS.

Oh yea btw, tadi chatting dengan kakak Iffah Rashida Mazlan. One cool name for one cool person. Takboleh puji lebih. Nanti dia ingat apa lah karang. Tidur dalam train dapat nightmare pasal aku. Tengok, aku jugak yang kena. Semua salah Ami. Macam Angah cakap. HAHAHA.

Borak dengan beliau pasal headphones, cita cita, and games, lepas tu aku merepek cakap pasal pakai jubah baru balik tabligh naik train. Sebab tu aku cakap dia cool. Cool gila wa cakap sama lu. Lain kali lah aku cerita pasal jubah naik train tu. Emm, I mean naik train pakai jubah.. Panjang sangat post ni. I'M SO LAME IT HURTS.

Ok enough merepek, where's the fact?  Takda pun. Mungkin aku rasa excited sangat *atau gila* sebab dah lama tak online, dan hari ni pula dapat online. Memang melekat 24/7 lah kan. Bagi aku tempoh 3 bulan dengan komputer siap dengan internet. Kalau aku hidup, memang aku tabik diri aku sendiri. Takda kerja.

Kalau tak hidup, well, ajal di tangan Tuhan. HAHAHA. I'M SO LAME IT HURTS.


Pagi ni aku nak breakfast CURRY-POOF lah. 
Kenapa CURRY-POOF? Sebab kan, bila kita makan kan, makanan tu POOF! hilang.

Memang lah hilang. Dah ada dalam perut. bangang punya zot. See, I'M SO LAME IT HURTS. HAHAHA

No comments: