BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 11

Lagu Lagu Ekstremis

Post pasal lagu lagi tapi takpa, suka hati aku lah.

Inside Of You and Two Princess. One by Infant Sorrow yang aku taktau band tu betul ke tak. Another one by Spin Doctors. Lagu lama lama ni layan gila wa cakap sama lu. Aku pun taktau lah nak jadi apa dengan aku. =="

One two princess kneel before you. If you wanna call me baby, just go ahead now. Ow man. bestnya lagu tu.

Wonder what I have done to receive some punishment like this. Memang kadang kadang kalau fikir balik tak adil. Tapi salah. Tuhan Maha Adil. Kita kena muhasabah diri kita bila terkena sesuatu musibah.

Tapi kadang kadang Tuhan saja bagi musibah sebab Dia tahu yang kita boleh mengatasi masalah tu. Simple. Tuhan itu Adil. Sangat Adil. Kita je kadang kadang yang golongan screwed-ups ni selalu fikir yang Tuahn tak adil.

Aku pun pernah fikir macam tu. 

Sebab aku mempunyai satu, emmm, satu je lah. Yang KEBANYAKANNYA orang taktau. Aku beritahu certain orang sebab aku nak kurangkan beban aku. Aku nak dieorang tahu keadaan aku macam mana. Indirectly, mungkin dieorang akan keluarkan kata kata hikmah untuk aku. In other word, helping me secara tak langsung.

This topic is surely a dead-for-sure ones.

No comments: