BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 12

Bila Dah Buat Orang Koma

Jahat sangat aku ni sampai menganiaya orang. Tapi dia menganiaya aku dulu. So kita orang lebih kurang je lah jahatnya.

Ringkasnya macam ni. Aku ada appointment dgn kawan kawan aku kat KLCC. Kiteorang kena tunggu klien. Aku bekerja sebagai part time photographer. Ramai yang taktau. Orang kat rumah pun taktau. Aku buat suka hati aku je ni.

Aku ni independent sikit. Ok bukan sikit. Sangat.

Klien kiteorang seekor ni. Perangai memang diktator habis. Kejam. Dia dah tau takboleh datang, bagi tau lah awal awal, boleh kiteorang susun semula jadual. Ni tak, main hentak je, macam kita kena tunggu Sultan pulak. Kalau Sultan betul takpa. Haih. =="

So diringkas kan lagi, klien tu takdapat datang. Aku yang entah berapa hari taktidur *sebab dah habis sekolah, memang lupa kira hari* masuk kereta je. Si Syakir cakap nak pergi Chow Kit Road. Aku dah terbongkang kat dalam kereta.

Sampai je. Diringkaskan sebab it's a painful experience. Aku tengah jalan dengan mereka, aku ditumbuk entah dari mana datangnya penumbuk tu aku taktau. Aku jatuh. Glasses aku pun. Then sebab aku ni cranky. Aku bangun. Dengan tak pakai glasses. Aku bagi "sledgehammer" sebiji kat kepala dia.

Instant K.O.

Seterusnya tu telah diringkas kan oleh aku kat tajuk diatas.

No comments: