BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 30

Kotak Suara, Tiada

Ingat tak pesan Abg Elmi kalau anda ditinggal atau meninggalkan orang? We have to keep rocking our life. Damn, it wasn't easy.

One of my peers baru sahaja meninggalkan kekasihnya. Haha. Sorry lah kalau gelak kejam gila. Our recovery plan? 

Ingat nak pergi jamming tapi tak cukup ahli. Dan aku sorang je yang boleh main instrument, memang takda hasil lah kan. So, karaoke pun kira ok lah jugak. Cibai. Sakit hati.

Semua lagu lagu lama hentak macam tengah buat showcase. Saya mencederakan kotak suara saya di Ruby apaentahnamadia. Di Pusat Bandar Seremban. Dah 2 hari lepak sana. Haih = ="

Takda tempat lain. Bilik tu dah rasa macam pentas. Bunyi gitar digantikan dengan capella. Atau mulut. Suara dah tak semerdu macam terdahulu. Orana orang tua kata, speaker pecah. Macam tu lah.

Sekarang? Semua senyum sampai telinga. Btw, aku tak pernah karaoke. tak pernah. Not once. Sorry. Sebab tu jakon sikit. Ok bukan sikit, banyak.

Quote yang paling aku suka sekarang. I'M SO LAME IT HURTS.

No comments: