BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 1

Sabtu sibuk!

huh!
mengantuk gila hari nih...
semalam pergi rumah PCD..
bukan Pussycat Dolls ek..
tapi Pak Cik Din..
dia kahwinkan anak dia..
dia buat majlis kat kompleks belia dekat bandar tun razak...
happening gila!
sampai sampai kat sana je..
aku ambik kamera then keep on shooting!
abg abg cameraman semua terkedu tgk kamera tuu..
then ada sorang ni, dia tanya model apa..
aku t'gelak sambil jawab..
Canon AE-1..
mmg kelakar gila masa tuu!
kalau korang nak tau rupabentuk kamera tuu..
cari laa kat internet..
one of a kind..
tak ada org pakai kamera tuu lagi..


then aku pergi rumah twins aku..
aqil..
his mom buat open house...
makanan sedap gila!!
spaghetti.cupcake.roti jala plus kaya..
kaya dia sedap!
then lontong!
kenyang jugak aku makan..
then we headed to setia alam...
rumah paman amin..
mamin je aku panggil..
rumah dia laa yg paling lawa kat setia alam tuu...
masuk je dah jumpa plasma 52"..
then pintu bilik air dia seram sikit..
aku pon tak tau mcm mana nak explain..
seram je laa kot..
haha!!
after chit chatting for about 3 hours..
kami pun berangkat pulang..
dgn hati yg gembira dan perut yang kenyang..
kahkahkah!
ok!
nnt aku post for the next day..
ciao!

No comments: