BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 4

Isnin Incident...

shockingly, hari isnin merupakan hari yg sedih..
Muhd Najmuddin b. Muhammad telah kembali ke rahmatullah pada petang isnin..
al-fatihah kepada arwah..

aku terkejot bila dpt tau berita ni..
sebab arwah ada lagi dua minngu utk ambik SPM..

nak cerita ni..
masa aku dapat tau berita tuu..
aku tgh tidur sambil layan greenday in creative..
then out of the blue zhaf kejutkan aku kata naji meninggal..
aku?
terus innalillah then baca al-fatihah..
then baring balik..
masa baring tuu..
ingat balik mcm mana aku accident, boleh jadi mcm naji..
tapi..
ada laa..
then secara tak rela air mata keluar..
aku tutup je mata...
tapi tak boleh tidur..
hadap je laa..


then masa balik tuu..
MyIbuCyg and MyAbhCyg jemput..
aku bgtau laa kat mereka..

aku : abah, kawan ami yg selalu main futsal tuu meninggal tadi..accident motor kot..

MyAbhCyg! : nak ckp pasal bwk motor ni, byk, sebab tuu laa abah tak bawa motor..

MyIbuCyg! : tuu laa, kalau ami nak tau, nyawa ami tuu berlebih, bertuah tau, syukur je laa..

MyAbhCyg! : doakan je laa kawan kamu tuu..

aku : ok..

ecececeh!
cakap ok sambil keluar air mata masa tuu..
sedih sangat masa tuu..
sebab terkenang arwah Zafri..
hmm..

malam tuu, aku tak tinggal sejadah dari maghrib..
aku kenang diri aku ni..
kalau aku jadi mcm naji masa tuu..
mcm mana laa aku nk tempuh keadaan dalam kubur nanti..
menangis aku..

so mari kita beramai ramai doakan arwah dan juga kwn kita yg telah tiada..
al-fatihah..

No comments: