BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 19

Latest Injuries - terlambat

sekolah belum cuti lagi dah injured!
adehh!

currently my right loin and arms are in pain..
sebabnya masih menjadi misteri..
mungkin sebab practice drum intensif sangat atau banyak lagi sebab sebab lain..
dah tak boleh buat kerja kerja berat dah..
aduhh!
mcm mana nak kerja ni!!

emm..
pergi jumpa doktor tadi..
katanya..
apa trauma ntah dia panggil..
tapi yg aku faham..
trauma laa.. =]

doktor bagi painkiller tapi aku tak ambil..
sebab dah mcm gula gula aku makan benda tuu..
tak ada kesan yg ketara..

tapi apa yang menarik pasal sakit ni sebab dia sementara..
memang menyeksakan masa mula mula..
but when we get used to it..
we can endure it and manage the pain that it inflicted to us..

this is just a metaphor...
dah lama aku simpan post ni kat drafts, rupanya ada guna jugak benda sekor nih..
and i like to write it this way..

to aaina and diana..
well, aku just rasa sedih sbb nasib yg menimpa korang..
memang tak patut langsung..
tapi nak buat macam mana...
benda dah jadi..
aku nak tolong tapi..
im feeling like a third wheel anyway..
aku percaya kat korang yg korang boleh manage benda ni semua..
plus korang kuat!
kn kn?
aku tau laa.. =]

and to aaina and diana...[again]
and siapa siapa saja yg sedang menghadapi kesulitan sekarang..
kesakitan ni hanya sementara..
we just have to deal and get through it wisely..

hehe!
sorilah aku ni asyik merepek je..
[=^_^=]

1 comment:

Diana said...

thanks zahid, u care gile kot :)