BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 2

Ahad Best!

1st Nov merupakan hari jamuan bookworm bookworm SMK Engku Husain..
haha!!
Pengawas Pusat Sumber laa..
majlis mula pada pukul 9 pagi dan aku pula ditugaskan untuk mengambil gambar..
jamuan ni ada tema pakaian..
fantasi dan bling bling..
aku tau..
mcm entah apa apa entah..
tapi aku terpaksa jugak ikut rules tuu..
one hampeh rule!
hehe!!

i ended up wearing my brother's pilot suit..
complete dgn wing and apa benda yg kena letak kat bahu tuu?
apa entah..
tapi ok laa..
after sampai sekolah je..
dengan kecewa aku dapat tau...
ramai yg tak ikut tema!
another hampeh disappointment.
haha!


tak apa...
ada suprise nanti..
then we go straight to the occasion..
mula mula best then mcm sial monotonous!
aku boring gila..
tapi ada cure!
Siti Hamizah!
suka kacau dia..
haha!
kesian kau!
tak apa, kau ambik laa aku punya hadiah lucky draw tuu..
aku dah menang PSS paling segak dah..
haha!

ok!
then masa penyampaian hadiah yg boring tahap dewa tuu..
aku main sorok sorok muka dgn fanfan..
haha!
u kelakar laa!


after that, makan and ciao!

aku pon nak out nih..
silent hill homecoming dah melambai lambai dah tuu..
wish me luck!
yeah!

No comments: