BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 31

Locotrippinhomies?

Wtf mann? Sila cakap benda dengan terang jelas dan nyata seperti yang ditekankan dalam hukum...

Ok enough shits that you had zot. Go cloaking now. Darn.


What is ths entry about? Roadtripping to Johor lahhhhh. On 30th. At midnight. With my LMFAO cousin yang baru sampai Dengkil dah mengantuk. Ada lagi 320km lagi yang nak dihadap sebelum sampai ke Johor.

Jangan tengok muka, tengok kaki tengok kaki.


Mangsa kejang bontot? Aku lah. Aku bukan tak happy, padahal happy sangat sangat semasa diberi kepercayaan untuk memandu "VIP" kat sebelah aku.


Keluar RnR Dengkil, tahu tahu meter tu dah 190km/h. "Bukan salah aku lahhhh. Throttle sensitif sangat".


Benda yang aku jerit kat telinga "VIP sebelah.


2 jam seterusnya, dengan kaki yang kebas, kejang bontot yang NASIB BAIK TAK BERKEMATU, tangan yang dah ada bunyi pelik pelik. YANG MACAM FRACTURED TU, badan yang sejuk, dan rokok yang tidak berusik semenjak dari tadi...


Ini otw balik. Aku mana boleh pegang phone masa memandu. Kan kan?


Aku dah sampai JB, bukan Justin Bieber, dan aku sakit sebelum ni pun, bukan kena Bieber's Fever. Maaf yea. Aku dah sampai Johor Bahru. Or Bharu, or Baharu, or baru. YANG PENTING BUKAN BIBAH. Harap maklum.


Sebagai seorang pemandu yang tidak mempunyai lesen secara halal, atau haram, aku rasa ni salah satu pencapaian yang aku banggakan. Korang mungkin tak lah kot. Biasa je kan pergi JB ulang alik hari hari pun takpa.

Benda ni yang buat aku takboleh tidur. F**KING HIGHWAY.


Aku tahu, aku yang takda lesen, yang belum amik result tapi dah apply maktab, yang kena hadir program PLKN lepas ni. Yang sangat loser. 


Tapi aku dah ada pengalaman. Itu dah cukup bagi aku.


Lagi satu ni jangan tengok rokok, tengok helmet tengok helmet.

Helmet macam ni aku nak beli naik atas kapal tangki. Tapi earmuffs sahaja dah harga RM300 and above. Shit.

16 comments:

Anonymous said...

helmet best.. nak nak nak

habibahAlyahya said...

bibah out of nowhere? haha

zotzawson said...

qila, bagi duit, uncle belikan. haha

bibah, aah. tibatiba nak bibah je. haha

habibahAlyahya said...

lain kali kalau bibah lagi, kena charge ni. haha

zotzawson said...

Boleh. Takda halll, nak bagi tips trafik baik pun bowlerhszzzzzzzz. Haha

habibahAlyahya said...

traffic apa?traffic light? haha

zotzawson said...

mana mana pun bolehhh. hahaha. hey, bagi email, mau add di fb lahhh.

Anonymous said...

i love smokers <3

habibahAlyahya said...

applestarz_91@yahoo. com

p/s: forgive my childish email. email buat time darjah 6. haha

zotzawson said...

bibah, takdapat lahh :(.
seduh ni sedihhhhhhh!

anon, whats not to love? kan kan? haha

habibahAlyahya said...

tak dapat?bak mai hang punya emel pulak

zotzawson said...

mastersquallz_456@yahoo.com

haaa, ni lagi power punya email, kan kan kan?

buat masa form 2 punyaaaa

habibahAlyahya said...

ceh. konon ni emel paling cool la tu masa form 2. hahaha

zotzawson said...

zaman bragging kat classmate sebab pakai nama FF buat email, lepas tu dapat tahu yang RAMAI jugak yang pakai nama FF tu.

I'm so lame it hurts. =="

habibahAlyahya said...

being lame is okay what. haha. facebook add done. p approve sekarang

zotzawson said...

consider it done! :)