BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 14

I Miss Blogging, I Miss You All

It has been a while since kan? Ayat yang nak sedapkan hati rakan rakan, sebab aku dah lama menyepikan diri kat rumah dan tempat kerja,

Senang cerita, aku tarjerumus jugak menjadi antisocial. Hahaha. Gelak lah gelak. Aku rasa sangat bodoh sekarang.

But there are times yang aku rasa okay, entahhhhhh.

Blogging keeps my sanity level to "just right". Mannnn.

Ohyea aku tiba tiba rindu bibahAlyahya, atau nama lain, tipah atau Highschoolrocker. Aku tahu, nama lain tapi orang sama. Dia cakap ada masalah identiti.

Saya ada dyslexia kakak, kakak pulak ada schizophrenia. Well, and blogging DID give disadvantages to us, the minority.

Memang aku tekankan DID tu. Sebab blog ni masih aktif, dengan disleksia aku. Pehhhhhh.

Oh yea, aku rindu ramai orang. Nak cerita, nanti korang pulak penat membaca. *Siot punya zot, bajet followers ramai*

And so I miss you all. Sangfat sangfat. Ok aku memang sengaja typo kat situ.

Cheers to us! The minorities! 

2 comments:

habibahAlyahya said...

yes, saya ada krisis identiti, tapi schizophrenia?belum lagi dik, baru otw. HAHA

zotzawson said...

Alaaaa, ingat dah kronik dah tadi. Haha.