BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 7

Orang suruh

Orang tanya, dengan perasaan takpuas hati "Eh kau ni nak jadi apa haa masa besar nanti?"

Well, aku cakap, "Don't guard other people's sheet" Ok aku tahu bunyi bodoh, sebab aku memang saja je nak peningkan korang. Aku cakaplah "Can you please mind your own business?"

Dengan mata berseri seri macam nak mengorat tapi sebenarnya nak cover hati yang tengah panas sebab orang tu mempertikaikan kredibiliti kita untuk jadi satu ahli masyarakat yang "functional".

Suka hati aku lah nak jadi apa. Aku tak susahkan kau pun. Aku susah pun susah sendiri. Takda sapa pun ada masa aku susah. Pehh.

Look, the thing is, even my results will suck, don't say that I will not succeed. There are many ways to achieve success. Many.

If my results suck, the most it can do to me is giving me a hard life. It's not the end of the world, it's just a beginning. And maybe a tough start. But who cares.

Aku tak susahkan orang. Orang sekarang ramai yang pentingkan kerja. Yes I admit it that work is important, tapi jangan sampai lupa akhirat semua benda tu. Aku tahu macam mana aku nak hidup. I was taught that way. And that way is where I will lead my life. Through the ups and downs.




Aku nak jadi orang. Bukan yang biasa. Aku nak jadi orang yang berjasa. Fullstop.

3 comments:

habibahAlyahya said...

good ! ;DD

SAIFUDDIN AZMAN said...

BAGUSSSS! TUNJUKKAN PADA DUNIA KAU BOLEH BUAT APA! HAHAAHAHAHAHA

MAAF CAPS LOCK PUNYA ANGKARA

zotzawson said...

thanks high school rocker! :D

den, CAPS LOCK MEMANG MACAM TU, AKU PUNYA PUN TENGAH BUAT HAL NI HAA, TAKTAU KENAPA.
HAHA