BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 6

About budakxmandi

Entah apa yang aku cakap ni. Budak Tak Mandi, or BTM. Bukan btm kat DotA tu weyh. Saja nak cakap pasal kau.

Lately memang aku tak "okay" sangat. Adalah news macam cibai yang kau pun dah tahu cerita tapi taknak dengar. HAHA. Btw, aku keluar awal hari ni. Dan hari ni exam Kimia. Aku buat dalam masa satu jam. What an achievement! Aku bangga.

Totds. Advice is something we asked from people, that we already know, but wish we didn't.

Many asked advice, few profit from it.

COURTESY OF TEHTARIKTV.

Aku tahu. Macam sial. Lepak mamak pun boleh buat totd. HAHA. Ni semua Sarah punya pasal yang takdapat datang lepak. Takpalah. =="

p.s belanja saya Canon 60D Kit 18mm - 200mm + Tamron 70mm - 300mm. Boleh?

No comments: