BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 11

The Art Of, Errr, Topakko?

Hai semua, nama saya Jot, dan saya akan ajar kamu semua macam mana nak gulung rokok dengan tangan sendiri. Tanpa memakai tangan orang lain. Okay?

Tapi sebelum tu, bak sini yuran RM2000sen. Aku nak pakai duit sekarang. Ilmu ni wehhh ilmu. Sapa taknak, takpa, anda tidak merokok tapi jangan jadi sampah.


Baik, sebenarnya, aku takda niat nak ajar orang secara free pun. Amal memang amal, tapi takdalah amal mana kalau ajar macam mana nak membunuh diri. Eh rokok membunuh? Sejak bila? Sejak kerajaan letak gambar gambar menggiurkan kat semua kotak rokok yang mahal tuu?


Aku pun taktahu. Ciao.

3 comments:

Unknown said...

imej paling menggiurkan ialah yang janin.

ah captcha kau annoying.

Dia suruh aku taip Dear Karen tadi.

Camy Alya said...

hahahha. gambar menggiurkan tak tahan :D

zotzawson said...

Juno,itu aku panggil "Baby in red" instead of "lady in red" Dear karen? Kau taktau ke? google sekarang adalah stalker paling lahanat di alam semesta.


Camy, yes, semua itu menggiurkan. Menggiurkan maut.