BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 8

Siapa Aku?

Benda yang masuk dalam otak boleh dikategorikan, baik atau jahat.


Karangan yang tertulis boleh dikatergorikan, baik, atau buruk.


Muka yang dilihat boleh dilabelkan, playboy, atau soulmate.


Lantaklah baik dan buruk. Kalau aku langgar juga, kau bukan boleh buat apa. Ni bukan atheist, bukan theo, bukan nak defy god. Cuma penulisnya menulis dalam bentuk yang korang takkan terima. Sick fuck macam korang hanya tahu menuduh, tanpa asal usul.


Apa ilmu kau ada yang cakap aku salah. Kau taktau siapa aku dan taktau apa yang aku dah buat. Lepas tu pandai pandai membuat andaian liar.


Aku kan Robin Hood. Aku kan ketua rebels. Aku kan antisocial. Ringkasnya, aku takda apa yang korang ada, dan sebaliknya.


Anggap saja tindakan aku sebelum ni adalah sebab kesan perbuatan kau yang lalu. Tanda kau dah melampau.


Aku baru ajar kau macam mana nak jadi jahat. Kau jangan lah bodoh sangat sampai ikut aku. Faham?