BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 8

Sekarang Kau Tak Nampak Lagi

You know when you get to know other people and they are trying to sell you off with loads of bullshits?
I do. I did those things. To someone who try to sell their bullshits.


Like my cousin once said, I'm like a boomerang. Aku boleh pulangkan paku buah keras kat orang yang truly deserves it. And hell yes, he deserved it. 


It pays to know your mushrooms. It pays to know what's happening. And it pays when the ones whom tried to sell you, buy your shits. Benda ni bukan susah. Tipu je. Tapi nak tipu pun, kena ada cara dia. Jangan kau nak tipu macam bangsat tu konon semua dia tahu.


Aku bukan berlagak hebat. Aku bodoh. Ilmu cetek, bangang some people said. Kau pun cakap aku ni bengap dan slow once in a while. 


Ok Mr. Know-It-All, aku tahu cerita tu. Sebab subjek dalam cerita kau tu kawan aku. Aku tahu apa yang sebenarnya terjadi. Takpayah kau jual aku dengan cerita taik tuu. Aku faham. Poser macam kau mesti nak jaga status kan? Adat lah tuu.


Dulu aku senyap, kau jual kawan kawan aku pun, aku senyap lagi. Sekarang kau cuba jual aku. Minta maaf tapi aku dah malukan kau tadi depan kawan kawan kau, terutama sekali girlfies kau. Eloklah tu.


Itu pun aku tak keluar semua cerita kau dalam poket aku. Ironiknya, aku dengan aku lebih kurang je. Skills je lain. Dan lagi satu.


Aku tak bodoh macam kau, cuba jual kawan kawan sendiri. May you rot in hell bangsat.

No comments: