BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 19

JULY

most productive month.

haha. ntah apa ntah nak cakap pasal Julai ni. agak banyak tapi tak sempat nak post sebab KONONNYA busy, tapi tak sempat then lupa.

manusia, manusia..

err,, nak cakap apa? cakap je lah apa apa yang ami nak kan? ok. actually, entry ni dah post dah, tapi sebab connection kat umah zhafri agak kesialan so, benda semua hilang, and tak sempat nak save, and jangan tanya kenapa. taktau.

penipu lah streamyx ni.

baik pakai server sekolah. haha. dah tentu free dan berbaloi plus, err, emm, free. haha. all out jugaklah. ada mainframe sendiri. pergh. nak buatlah macam tu kat umah.

ami, kau tu macam ada duit je.

ok ok, buat kalau ada duit lebih. YANG BANYAK. haha.

selesai MENGhack system sekolah. haha. ada report breach pulak, pergh. terkial kial kau nak keluar system. PADAN MUKA. tangkap, memang USSR ambil kau jadi hacker utntuk lenyapkan Estonia. haha. even benda tu dah jadi.

sesakkan bandwidth negara tu je pun.

kan? benda simple, tapi benda yang ringkas wal senang tu lah yang boleh jadi faktor kejatuhan sesebuah negara. haha. mungkin korang dengar macam ami reka cerita tapi, memang betul. keluar Reader's Digest. memang tak tipu. haha

isu berapa ami tak ingat tapi, entahlaa, biarlah. lantak korang ler nak percaya. :)

jap masuk cerita lain.


dah masuk bab mana ni? err, apa globe jadah? yea saya dihalau semasa cuba membuat latihan maths. oleh cikgu maths saya. yea, ini adalah kisah benar, dan saya taktau sebab musabab cikgu buat macam tu. nakal kot. or jahat. or degil. or tak siap latihan. or takda buku. or memang muka saya ni annoying. or, or apa lagi? listkan lah sendiri. penatlah. haha.

dan gang gang saya.

yea. kami panggil ini penghijrahan berpakej. murah sikit. daripada yang biasa. and kalau nak tau, sebelum buat penghijrahan bersendirian, anda perlulah berjumpa dengan Encik Manaf, yea, di BILIK DISIPLIN yea. tak, saya tak gurau. silakan.

sebab tu kami keluar. :) oh yea lupa, secara berpakej.

melancong ke Bilik ICT merupakan idaman setiap pelajar yang belajar di SMK BAPAK SAYA. :DD

3 comments:

farina said...

aahahahha ubi kentang!
altough sekolah ko skrg bukan SMK BAPAK SAYA, but still it's look like SMK ATOK SAYA! am i right? seronok bukan, sebulan tak pegi sekolah tapi tak dapat ape2 surat..woohoo.. kenangan terindah kowttt!!

zotzawson said...

palahot anda. :)

zotzawson said...
This comment has been removed by the author.