BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 22

Belajar Addmaths.


"BANGUN SEMUA!"

maka terdengarlah suara Kakak Syaffika kita, *yang baru lepas birthday beliau takda kena mengena. memberi salam kepada Puan Siti Dorah, cikgu Addmaths yang paling cool on this UNIVERSE. semasa beliau memasuki kelas 5Sc3 yang merupakan kelas tahap sederhana dalam kalangan hierarki SMK BAPAK SAYA.

Cikgu Dorah terus mencapai pen marker berjanama Artline *yang merupakan jenama terkenal di Malaysia dan terus menulis "NORMAL DISTRIBUTION SHIT" ok. actually SHIT tu yang tak ingat, alaa, korang tau laa. haha

"Edarkan table ni ke seluruh kelas, and jangan ada seorang pun yang tak ambil" aye aye Capt'n. as u wish my fearless lady. semua pun ambillah benda yang cikgu suruh ambil tu. *apa yang ami merepek ni?

bila cikgu suruh buat yang basic, semua berebut rebut nak buat, masuk yang susah. Ya Allah, macam padang jarak padang tekukur sunyi dia. haha. ami pulak..


"Huzai, stapler aku, dah nak lumat otak aku cikgu kerjakan."

"ok ok, jap *ambil stapler kat Kakak Syaffika dah, mana, kepala?"

"whoa, kau nak pergi kenduri ke malam ni, pergh, lengan laa, aku tak boleh nak fikir ni."

"ok ok, tapi aku tak sanggup."

"alaa, kau buat je, demi DIANA" *tiba tiba

"ok ok, aku tekan ni"


PRAPPP! PRAPP! PRAPPP! PRAAPPP!

sekali empat pulak dia bantai, haha. the first three tak masuk dalam sangat, so buat lagi, till the fourth time. YAY! agak gila laa, tapi macam bangang jugak. ok bukan macam, dah memang pun, haha.

bila dah masuk tu, tunjuk kat semua orang macam jakun pulak tak penah stapler lengan. haha. the. semua dah normal balik. tiba tiba Huzai..


"bro, aku nak nangis lah, pening and takboleh fikir dah otak aku ni."

"haha, kau nak buat apa? SNOOKERLAH!"

"takmau laa, kantoi dengan cikgu nanti aku tidur,"

"oh, ok ok, jap *sambil ambil pen jap aku lukis airmata kat muka and pipi kau, NANGISLAH SANGAT"

"haha, ok ok,"


lepas je benda tu, dia round round satu kelas bagi tengok hasil kerja ami atas muka dia. pergh. dapat perhatian orang ramai kot. haha. ami pulak, belakang ada HongYi. tutup muka main cak cak, macam budak budak umur 2 tahun. ok bukan dengan HongYi je, tapi semua. Nani, Aisyah, Amalina, Nadia, Alynn, Abu, Aqil, dan tak lupa juga TeckLi. OUR GENIUS.

haha, memang dah sangap betul masa tu.


MATHS


ok, cikgu nilah yang halau kami keluar dari kelas. atas sebab yang kami sendiri tak tau. haha. and masa tu jenis hati kering gila. tapi sebelum tu, ada sedikit DotA knowledge kat sini.

emm, dalam Defence of the Ancients, ada satu hero nama Axe or Mogul Khan. dia ada satu skill bernama Counter Helix yang pasif dimana apabila dia terkena a certain amount of damage, dia akan berpusing forming a tornado like Blade Fury. Passive.

sooo, masa cikgu marah marah tuu, anggap saja kami telah diserang dengan hero yang berdamage tinggi. dan kami semua berpusing, mengikut kadar yang kami suka. haha.

ok mengantuk, jom tidur! :::)

No comments: