BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 10

Hari Ini, Bapok Menjadi Topik Diantara Guru Guru Sekolah, Dan Aku Juga Tidak Terkecuali

Baiklah, bermulanya hari baru dengan sebatang rokok. okay aku bohong psal rokok tu.


Seperti biasa, kurang tidur kerana banyak berfikir tentang benda yang tak perku difikirkan pada tengah tengah malam. Aku memang macam ni dari dulu. Orang tanya, kenapa tak berubah? Aku berubah lah samdol. Dari yang baik kepada yang tidak baik.


Baiklah, sekarang, selepas kerja yang melelahkan di sekolah, aku secara tak langsungnya ditugaskan untuk menjaga adik adik aku dan adik adik saudara aku. Bagi aku, TAK DAPEK LAH DEN TIDUR LOPEH MANDI NI? Dash underscore dash.


Tapi takpa, aku hadapi dengan senyuman. Plastik. Hahahah. Aku tahu lawak aku sangat hambar. Dah, dan aku harap hari ni berakhr dengan sebatang rokok. Sebatang je pun jadilah. Tolonglah. Tulun.


Okay aku exaggerating. Ciao. Mandi. Mana mana anak dara atau katoey yang nak join pun boleh. Aku terasa sedikit horny. Sedikit seperti secubit garam.

No comments: