BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 12

oh, lately..

listening to Motivation by SUM41, byk idea yg dapat aku generate tapi taktau mcm mana nak express supaya org faham..


emm, well, lately i've done something outrageous..HAHA!
i know the answer but i still INSIST to ask her!
just wanna make things clear i think..
haha! like wahiida said..
"u are one lucky bastard!"
thnks babe!

err, cuti ni agak kecewa sbb tak dapt hangout dgn kwn kwn..
essay dah submit..



1st Konspirasi dlm Keluarga

2nd Importance of Books

3rd Current and Future, where is the boundaries?

4th Tabiat Rakyat Malaysia

5th Idola2 dalam Hidup



itu je kot..
word count 6328 tak silap..
gila laa..
haha!
thnks for supporting me..=]
15th ni kena hadirkan diri kat emm, dia ckp kat sini..
ntah laa, lupa pulak..

and another one, sejak 2 hari ni..
ada satu nombor text aku, dia menyumpah aku mcm2..
aku ni pulak dgn segaknya hantar balik "siapa ni? =]"
haha!
mesti kelakar kalau korang bayangkan..
siap ada smiley lagi, then dia ckp, "your nitemare!"..
dengan gelak besarnya aku reply, "alah, takutnya!. haha! sapa ni?"
then dia ckp "arwah atok kamu"..
aku terus call, dia tak jwb, pastu dia blh text balik ckp aku ntah apa apa laa..

haish! org2.. aku ni malas nak gaduh je..
jgn lah kamu carik pasal dgn saya yea?
FYI, [bukan nak tunjuk hebatt] tapi setakat remuk muka saya mmg boleh bagi dgn senang hati..
tanya laa org yg pernah kena..
itu pun kalau dia hidup lagi, and like ina said..
"without constructive criticism, being anonymously doesn't help anybody"..

haha!

1 comment:

farina said...

wahh bangge jap!!! ina said..
yang penting uhh!!. :D