BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 18

i was like "huh??"

haha!!
aku tak percaya aku dah tak tidur lima hari..
whilst im talking bout it..
teringat mata yang selalu berat tapi tak boleh nak tutup..
terseksa jugak laa...
tapi seriously..
pengalaman yang memang tak lupa sampai tua..
aktiviti aktiviti yang selalu buat kalau tak boleh tidur...

1stly..
baca buku..
kat rumah ada 3 almari yang besar dan penuh dengan buku...
memang best laa ransack buku buku dan kitab kitab lama..
macam...
Children Encyclopedia..
nama macama cikai je..
tapi encyclopedia nih mmg bagos...
simple english, loads of information..
then come kitab macam Sairus Salikin
aku nak baca yang rumi punya tapi..
mahal plak..
jawi pon jadilah..
emm..
kitab nih pasal cara kita jaga hati kita..
tak bersangka buruk terhadap orang lain..
jangan sombong..
macam macam lagi cara untuk buat kita lbih bertaqwa laa..
haha!

2ndly..
solat..
haha!
memang macam lawak sebab aku nih..
tau je lah kan..
merepek banyak..
emm..
kat dalam bilik aku memang ada buku feqah..
and not to forget..
Sairus Salikin buku feqah..
aku rujuk kat situ je kalau tak tahu or tak pasti..
tapi most of the time...
tanya abah je..
haha!!
lagi senang..

3rdly..
aku termenung..
then buat andaian yang gila gila..
macam..
kenapa passenger yang travel jauh jauh pakai kereta selalu tidur??
haha!!
korang komen laa post ni ek..
byk lagi laa tapi aku dah lupa..

aku rasa 3 dah cukup kot...
kalau aku nak cakap semua..

No comments: